Plexxi

Alla inlägg under februari 2012

Av plexxi - 28 februari 2012 08:16

FÖRLÅT TUSEN GÅNGER FÖR ATT JA INTE HAR BLOGGAT PÅ HELA HELGEN, LOVAR ATT DET INTE SKA HÄNDA IGEN!! Bloggar mer sen ;)

Av plexxi - 24 februari 2012 16:48

På grund av trassel med mina bilder så kommer inte sminkningen inte förns imorrn tyvärr, men jaja, that's life.



Bara för det tänker jag bjuda på ett sjukt skämt igen ^^


Hur många människor bor det i Kanada??


Åtta va? (Ottawa) ^^



Av plexxi - 24 februari 2012 08:26

Ville bara säga att jag inte har glömt bort min blogg, men jag bloggar från mobilen och kan inte lägga in bilder. Och idag ska jag lägga in ett tips på en snygg sminkning, o då måste jag ha bilder. Så ni får helt enkelt vänta till ikväll, men lovar att det kommer!

Av plexxi - 24 februari 2012 08:18

I vilket land dubbelkollar man alltid allting??


Check igen! (Tjeckien)



Av plexxi - 23 februari 2012 17:54

Det gick - som det så fint heter - åt helvete med den nya livsstilen idag. Till lunch blev en fet potatisgratäng, till middag blev det en tallrik pommes frites med massa kebabsås, och...Men ja struntar faktiskt i det! Man måste ju få unna sig att frossa i feta saker nån gång bara för att det är så j**la gött. Utseendet är inte allt, jag föredrar att må bra i mig själv. Jag är stolt över min kropp och skäms inte över vad jag äter eller hur jag ser ut. Så längejag mår bra tänker jag äta vad ja vill. Dock betyder inte det att jag tänker frossa i skräpmat jämt, men jag tänker inte utesluta det. Så det så!!

Av plexxi - 23 februari 2012 12:30

Jaja, visst dog Michael Jackson och Whitney Houston, och jag vet att dom som håller i radioprogrammen älskar att spela deras låtar på radion som en hyllning, men det tycker jag är fel! De döda hör inte låtarna som spelas på radion, de kaninte ta emot hyllningarna, så vad är det för mening då?? Är det inte bättre att hylla de som fortfarande lever, spela deraslåtar, och kanske varje dag kan va tillägnad nån artist. Låt de levande hyllas, och hedra de dödas minne genom att tänka på dom!

Av plexxi - 23 februari 2012 08:12

Vilket land har den dummaste befolkningen??


Kan nada!! (nada=ingenting)




Av plexxi - 22 februari 2012 17:56

Förut när jag lyssnade på radion, på antingen Rix FM eller Mix Megapol så hade dom spelat Dannys låt If Only You, och då sa han "Benji" eller vad han nu heter; "Det där var Danny. Han ska ju vara med i melodifestivalen nu på Lördag. Han kommer gå vidare till finalen, han är ju självskriven."


Men hallå eller, vadå självskriven?! Det finns ingenting som säger att någon är självskriven. Alla andra har väl precis lika stor chans som Danny att gå vidare? Eller är det kanske så att typ Christer Björkman redan har bestämt att Danny ska gå vidare?

Riktigt dåligt utav "Benji" att bara favorisera sådär, vad hände med det opartiska?


Presentation


Ta mig för den jag är eller inte alls..

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har du?
 Iphone
 Samsung
 SonyEricsson
 Nokia
 Htc
 Blackberry

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards