Plexxi

Alla inlägg under mars 2012

Av plexxi - 31 mars 2012 11:10

Nu när någonting underbart har hänt så måste jag berätta om det som jag verkligen brinner för, som är det bästa någonsin ever in the world!

Jag älskar Storbrittanien. Och nu tänker ni typ "jaja, whatever, det är det många som gör". Men någonting som är lite mer annorlunda är att det inte är hela Storbrittanien, inte London, som många säkert tror, även om jag såklart älskar London och har inrett mitt rum i det temat.

Jaja, nu till saken, jag älskar Skottland! Älskar allt ifrån maten, till kilten, till musiken, till landskapet, till människorna..ja, särskilt människorna!

Och nu sitter ni där med uttråkad blick och typ bara "BOOOOOORING!"


Men ville iallafall dela min glädje med er över att alla mina bästa vänner från Skottland kommer till mig i sommar..bara så ni vet 


   

Av plexxi - 30 mars 2012 16:20

Jo jag tänkte på en sak häromdagen när jag var ute och gick, och fick syn på en skylt där det stod "Gå inte på gräset!"

Men hur fasen fick dom ut skylten dit då..?


Och så va jag på en hajk för typ länge sedan, och då stekte vi mat  i en teflonpanna, men vi behövde inget smör, eftersom ingenting fastnar på teflon. Men hur fasen får dom fast teflonet i stekpannan då..?  

Av plexxi - 29 mars 2012 18:03

Ville bara slänga in det att jag är en glad cheeyy nu, för jag fick precis veta att jag har gått vidare i en stor tävling där man kan vinna stipendium på 5000!!    

Av plexxi - 29 mars 2012 07:15

Det fick bli ett inlägg lite såhär nu på morgonen när man skriver om allt och ingenting för att man inte riktigt vet vad man ska skriva om. Hade väl inte tänkt att det skulle bli ett sådär jättelångt inlägg, lite kort bara om vad jag skulle göra idag och varför jag inte skulle kunna blogga mer, men helt plötsligt har jag redan babblat bort 4 rader, skärpning Plexxi!

I vilket fall så ska jag till nästa sista dagen i PRAO-veckan till de underbara barnen i 1-3, är grymt kul! Sen så blir det till att ta tåget till Hannisen och ta spruta mot livmoderhalscancer, inte riktigt lika kul kanske..

Men SEN, så blir det scouter, och idag blir det SKOTTLANDSLEKAR!


It's underbart

It's underbart

'Cause Skottland´s in my ♥



Haha, vet den var sämst ^^

Men typ igår eller vad det var så var jag ännu sämre, för mamma sa nåt till syrran typ "om du orkar", och jag bara "if you orking you can torking"

Jag tyckte det va så kul att jag fullkomligt bröt ihop, låg bokstavligt talat i en hög på golvet och skrattade åt mitt egna dåliga skämt.. ^^

^^

Av plexxi - 28 mars 2012 19:59

Måste bara visa ^^


 


Haha ^^

Av plexxi - 28 mars 2012 19:14

Om jag dör ung..tycker att den här låten är så himla underbar. Och lixom..för tänk om man faktiskt dör ung..livet kan ta slut på en sekund. Man vet aldrig när man ska dö, och det är så fint att lixom ha en plan för hur man vill ha det..


Tänkte haft videon när han sjunger, det är lixom lite roligare att se på, men det såg så fejk ut ^^

Av plexxi - 27 mars 2012 14:42

  Blev liten bildredigering idag då, vill gärna ha kommentarer om vad ni tycker om mina bilder   

 

 

 
Av plexxi - 26 mars 2012 18:58

Det här fick man reda på för typ 5 minuter sen, och tycker det är heeelt sjukt ^^


Skulle haft pizzakväll med några idag, men syrran blev sjuk, så vi tänkte skjuta upp den lite. Så jag skickar alltså ett mess där jag skriver; "Vi får nog skjuta upp pizzakvällen, syrran har blivit sjuk. Kram". Det skickade jag igårkväll till en helt vanlig mobil.


Idag så ringer dom och såhär lät det idag när vi pratade:


"Skämtar du med oss eller?"

"Va?"

"Hur bär du dig åt för att skicka sms till en hemtelefon?"

"Va? Men det går ju inte?!"

"Men hur bär du dig åt?"

"Men det går ju inte?!"

"Men du gjorde det imorse?"

"Va?"

"Ja, för en minut i sju hörs det en signal från våran hemtelefon, och jag springer ut till den. Då läser en konstgjord röst (typ en sån där röstbrevlåde-röst) upp: "Du har fått ett sms: Vi får nog skjuta upp pizzakvällen, syrran har blivit sjuk. Kram"

"Va, ärligt?!

"Ja!"



Så på något sätt hade smset som jag hade skickat till en MOBIL igår KVÄLL kommit till deras HEMTELEFON IMORSE!! Haha ^^

Presentation


Ta mig för den jag är eller inte alls..

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har du?
 Iphone
 Samsung
 SonyEricsson
 Nokia
 Htc
 Blackberry

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards