Plexxi

Direktlänk till inlägg 1 mars 2012

I'm back, and I'm here to stay!

Av plexxi - 1 mars 2012 18:12

Nu lovar jag att jag ska bli bättre, men det har varit en hektisk vecka, så ni får förlåta mig för mitt blogguppehåll. Då tänkte jag bjuda på ett boktips idag då, och vissa av er kommer sucka och tänka "Men GUUUUUD, hon är ju bara SÅÅÅÅ efter!", och visst får ni tycka så, men I don't give a shit! Så låt oss nu alla bara strunta i det och titta intresserat på mitt boktips ^^


Den femte årstiden - Mons Kallentoft


En bok som jag rekommenderar varmt till alla..eller, till alla tjejer åtminstone. Har bara kommit halvvägs, men kan knappt lägga ifrån mig boken. För er som inte har läst den här, eller någon utav de tidigare böckerna i serien kan jag berätta att det handlar om polisen Malin Fors, som precis har tagit sig ur en svår period på rehab (hon har nämnligen varit en alkoholist förut). Hon har ett specialfall som hon är typ besatt av. Maria Murvall hittades för några år sedan i skogen, vid liv, men grovt våldtagen, som av skogen själv. Hon sitter nu inne på ett typ mentalsjukhus och säger ingenting, och hennes mördare är inte funnen. När det nu hittas en flicka till, ett liknande fall fast vid liv, väcks Malins nyfikenhet igen, och hon gör allt för att ta reda på vem som är mördaren.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

..

Av plexxi - 24 oktober 2012 20:30

*Åh, du..din j*vel..jag hatar dig!*- Hej finaste älsklingen! ...

Av plexxi - 24 oktober 2012 17:09

Hmpf, ingen toppendag precis, men som jag och min kära Bullis säger; Always look on the bright side of life!     Det kommer en dag imorrn som kanske är mycket värre ;) ...

Av plexxi - 7 oktober 2012 19:39

If you dont have anything kind to say, well justSHUT UP!

Av plexxi - 13 september 2012 08:39

Sex? No thanks, my life fucks me every day already..

Av plexxi - 12 september 2012 21:39

- Wake me up when September ends..oh great, I can sleep a little bit more then!...

Presentation


Ta mig för den jag är eller inte alls..

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har du?
 Iphone
 Samsung
 SonyEricsson
 Nokia
 Htc
 Blackberry

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards