Plexxi

Direktlänk till inlägg 3 mars 2012

Beatles in my <3

Av plexxi - 3 mars 2012 14:20

Då vart det shopping in da Trollhättan ^^ Letar fortfarande som en galning efter blå jeans, men det ska tydligen vara helt omöjligt för mig :/

Istället blev det en gryyymt snygg Beatles t-shirt/linne, underbar! Lägger inte ut bild på den, för jag menar lixom, hallå, vad är det för kul om hela världen har den sen?!

Innan shoppingen blev det en halvtimme med Beatles bästa musik, dom är genier!!


Och till alla er överklasssnobbar som tycker att ni är såååå mycket bättre än mig, och tycker att Beatles är världens sämsta band, och att dom är hur töntiga som helst; ni måste ha missat hela poängen! Beatles har gjort musik av i stort sett ingenting, om ni fattar va ja menar?? Dom använder bara några enkla ackord, och texterna skulle vem som helst kunna ha skrivit. Men Beatles är unika, ingen kan någonsin bli som dom.


Nu ska ni då inte komma och tro att jag blev förälskad i Beatles första gången jag hörde dom, för då trodde ni fel! Det tog hela fem år för mig att förstå deras storhet, men om ni börjar lyssna idag, så kan ni väl säga till om fem år när också ni har fattat??  


Allposters.com

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

..

Av plexxi - 24 oktober 2012 20:30

*Åh, du..din j*vel..jag hatar dig!*- Hej finaste älsklingen! ...

Av plexxi - 24 oktober 2012 17:09

Hmpf, ingen toppendag precis, men som jag och min kära Bullis säger; Always look on the bright side of life!     Det kommer en dag imorrn som kanske är mycket värre ;) ...

Av plexxi - 7 oktober 2012 19:39

If you dont have anything kind to say, well justSHUT UP!

Av plexxi - 13 september 2012 08:39

Sex? No thanks, my life fucks me every day already..

Av plexxi - 12 september 2012 21:39

- Wake me up when September ends..oh great, I can sleep a little bit more then!...

Presentation


Ta mig för den jag är eller inte alls..

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har du?
 Iphone
 Samsung
 SonyEricsson
 Nokia
 Htc
 Blackberry

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards