Plexxi

Direktlänk till inlägg 19 mars 2012

Smsgrupp.se

Av plexxi - 19 mars 2012 16:04

Nu till dagens like och dislike som idag handlar om smsgrupp.se!


Först till min like: Smsgrupp.se


Smsgrupp.se är en sida där man kan skapa en grupp för t.ex dig och dina kompisar, ditt lag, din scoutkår eller hur man nu vill ha det. Gruppen har plats för 25 st. Det går till så att man skapar en grupp, och lägger till alla som ska va med i gruppen och får sedan ett speciellt nummer som gör att om man messar till det numret så skickas smset ut till alla i gruppen, och det kostar bara som ETT sms. När någon sedan svarar skickas det till alla i gruppen också  



Nu till min dislike: Smsgrupp.se


Ja, det är alltså Smsgrupp.se som är min dislike också. Jag mailade dom för några månader sedan och frågade om det kostade någonting om man hade fria sms. Då fick jag svaret att det bara drogs ett fritt sms, precis som det gör när man messar till vem som helst. Nu mailade jag till dom igen bara för att kolla det, och nu visade det sig att det inte alls var säkert att det var så, det hade att göra med vilket abbonemang man hade  

 
 
Alma

Alma

19 mars 2012 16:18

Tävling på min blogg. Kolla in, gör som det står och du är med och tävlar om att bli "veckans blogg" !!!!!!!

http://www.allie.blogg.se

plexxi

19 mars 2012 17:23

Det ska jag göra :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

..

Av plexxi - 24 oktober 2012 20:30

*Åh, du..din j*vel..jag hatar dig!*- Hej finaste älsklingen! ...

Av plexxi - 24 oktober 2012 17:09

Hmpf, ingen toppendag precis, men som jag och min kära Bullis säger; Always look on the bright side of life!     Det kommer en dag imorrn som kanske är mycket värre ;) ...

Av plexxi - 7 oktober 2012 19:39

If you dont have anything kind to say, well justSHUT UP!

Av plexxi - 13 september 2012 08:39

Sex? No thanks, my life fucks me every day already..

Av plexxi - 12 september 2012 21:39

- Wake me up when September ends..oh great, I can sleep a little bit more then!...

Presentation


Ta mig för den jag är eller inte alls..

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har du?
 Iphone
 Samsung
 SonyEricsson
 Nokia
 Htc
 Blackberry

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards