Plexxi

Alla inlägg under mars 2012

Av plexxi - 12 mars 2012 12:37

Först vill jag bara gratulera min underbara syster på 13-årsdagen!! Puss 


Sen måste jag tipsa er om det roligaste youtube-klippet jag någonsin har sett. En svensk man som pratar engelska till ett spel som han spelar. Jag vet, det låter inte så kul, men ge det en chans, för det är obeskrivligt kul 


  

Av plexxi - 11 mars 2012 16:46

Varför fastnar inte limmet på insidan av lim-tuben?? :O ^^

Av plexxi - 11 mars 2012 13:01

Mello-final igår då! Tyckte väl kanske inte att Loreen var den bästa utav alla, eller, ja, hon var inte min favorit i vilket fall. Men hon slår nog stort i Europa, och det vore ju grymt om Eurovision var i Sverige nästa år!

Själv diggar man till Danny, grymmaste numret ever typ, och självklart till Munther! Tyckte det var kul att dom kom så högt upp ändå 


För alla er Munther-fans som älskar låten:

 

Av plexxi - 10 mars 2012 14:10

Igår. Fredagkväll, och som vanligt inget på tv. Alltid samma gamla skit rent ut sagt. Men på måndag däremot kl 21 ska dom visa en typ deckare, Maria Wern; Drömmar ur snö. Men då är det ju ingen som orkar vara uppe sent och se slutet. Det borde bli ändring på det här nu!


Av plexxi - 8 mars 2012 12:13

Ledsen att ja inte blogga igår, men jag åkte till ett ställe som jag aldrig varit på förut, och jag blev frälst!Ullared är det bästa shoppingstället i hela sverige, kanonpriser, ja shoppa för säkert 600 spänn. Det kunde blivit mycket mycket mer, men jag insåg att man inte kunde köpa alla billiga småsaker man såg. Så ni som inte har varit där bara MÅSTE åka dit!!

Av plexxi - 7 mars 2012 08:12

Grymmaste frukosten imorse, jättegott och superenkelt! Recept till en portion, men jag brukar halvera:

Vispa ihop två ägg med två matskedar vatten eller grädde. Krydda med salt och peppar. Ställ in i micron på full effekt i 1 minut. Ta ut, rör om, och sätt in i micron 1 minut till. Man får pröva sig lite fram på tiden i micron, men det blir jättegott iaf!

Av plexxi - 6 mars 2012 19:37

Måste bara slänga in ett filmtips nu såhär en tisdagskväll.


Extremt högt och otroligt nära

 

Har inte sett filmen själv, men tycker att den verkar riktigt bra. Handlar typ om en pojke som heter Oscar, och hans pappa dör i Twin Towers 11/9.

Läs mer om filmen här: http://www.moviezine.se/film/extremely-loud

Av plexxi - 6 mars 2012 10:28

Igår på våran so-lektion så hade vi en vikarie som inte hade koll på nånting, och hon säger till oss att vi ska öva till provet. Sen när lektionen är slut kommer den "riktiga" läraren o bah "ni vet att ni skulle gjort frågorna nu va??"Så nu har vi fått tyyp 30 frågor i läxa, bara för att vikarien klanta sig, riktigt dåligt asså!!

Presentation


Ta mig för den jag är eller inte alls..

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil har du?
 Iphone
 Samsung
 SonyEricsson
 Nokia
 Htc
 Blackberry

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards